På väg

Helsingfors järnvägsstation
.
Befinner mig någonstans mellan Parkano och Seinäjoki just nu och undrar hur sjutton jag ska fördriva den sista timmen till Vasa. Fram till nu har jag gått igenom kvitton för två månader och satt in i min ekonomi :) Det är så himla bra att föra ekonomi över alla inkomster och utgifter, man blir liksom lite upplyst (fast på samma gång är det ganska hemskt också...)
Ju längre norrut jag kommer desto mera snö ser jag på marken. Jag vet inte riktigt om jag gillar det eller ej. Jag tycker nog att det kunde få komma lite snö till jul hemma på ön också men nu är det så att jag tog en rullväska med mig till Vasa, för att jag inte orkade bära. Man kan ju hoppas att det är plogat så behöver jag inte lida allt för mycket av mitt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0