Pepparkaka!

Det där med att fara på ett svinjobbigt träningspass direkt efter att man bakat pepparkakor (läs: ätit pepparkaksdeg) var kanske inte min bästa idé... Men det fungerade! Får se i morgon dock vad kroppen tyckte.
.
Förmiddagen tillbringade jag på Mariebad med Peters mamma, bror och brorsbarn. Barnen är såna charmtroll så det är alltid lika kul att få busa lite med dom! Tyvärr så bor dom i Sverige så jag träffar dom inte så himla ofta...
.
Men nu ska jag gå i duschen (åååh, vad jag önskar att jag hade ett badkar nu!) och sen blir det lite mera julkortspyssel framför TV:n.
.
Have a nice sundayevening!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kolla in på min blogg om du vill ha en gratis personlig bloggdesign! :)

2011-12-05 @ 21:57:17
URL: http://malinevacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0