Shopping

Dagen till ära har vi som en stor del av resten av Ålands befolkning varit på julklappsjakt. Vi hittade i alla fall allt utan att bli helt tokiga så jag är nöjd :) Nu ska jag börja slå in alla julklappar och sedan blir det middag, pasta carbonara! I morgon blir det julgodisbak med sambons mamma. Nami nami! Ett minus är dock att jag har ont i min vänstra handled och inte kan anstränga den så mycket utan att det gör ont, men uppstår det sådana problem får man väl komma på omvägar :)
.
Hittade 2 nya butiker i Vasa nu då jag var där. Den första minns jag inte namnet på men där fanns massor med klurigheter! Vanliga Rubiks kuber, ovanliga Rubiks kuber och massor med problemlösningsmanicker. Den andra är den butiken där jag köpte hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0