Betyder det nåt eller?

Ni vet när man är kär så ser man hjärtan lite överallt. En snöklump som har formen av ett hjärta, en vattenpöl, en bit skräp på marken, ja ni fattar. Jag är expert på att hitta hjärtan lite överallt! Här är två:
.
Det här hjärtat dök upp då jag rev loss klisterlappen som fanns på päronet! Ni ser det väl??
.
Det här är lite speciellt :) Jag pratade med Peter i telefon medans jag höll i en kartongbit som Ebba och Maya tuggade på. Jag tittade inte på kartongbiten utan när jag efter en stund tog upp den så hade Ebba och Maya fått till det här fina hjärtat! Medans jag pratar med mitt hjärta! Det måste väl betyda nåt, eller?
.
Hihi, jag är en hopplös romantiker som ser kärlek och romantik i allt som bara går! Men jag tycker det är en bra egenskap, för varje gång jag ser ett hjärta (som inte är meningen att det ska vara det) så blir jag glad!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, vad du är söt :)

2011-02-04 @ 13:17:33
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0