Chirre och dirre!

Nu måste jag faktiskt ge er en liten utskällning! Nästan 50 personer har läst det förra inlägget men endast en har kommenterat! Jag sa ju att ni skulle komma med förbättringsförslag! Skäms på er.
.
Lotta gick för en stund sen, vi har lagat mat, tittat på TV och skrattat åt gårdagskvällen. Haha, ojoj vad galet det blev! Riktigt rolig och bra kväll, men som dock slutade väldigt tidigt :D haha! Blev ingen föreläsning för mig idag heller, tog mig inte längre än från sängen till soffan... Så kan det gå ibland!
.
Ikväll blir det till att fortsätta i soffläge. Det kommer Morden i Midsomer (!) och jag har laddat upp med chips, dipp och cola! Mums!
.
Update:
Nooooooooooooooooooooooooooo.............. Såg just att det inte alls kommer något Morden i Midsomer idag. Buhuuuuuuuu, jag som har sett fram emot det hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0