Dammsugning blev beerpong

Jepp jepp, meningen var att jag skulle dammsuga ikväll, men planerna ändrades lite. Svaije undrade om jag skulle komma med på lite beerpong till hans bror och sen vidare till Fontana på sitzeftersläpp. Hade ju faktiskt inget viktigt inplanerat, och börjar skolan 14 imorn, så varför inte :) Det blev lite beerpong och sen lite ölspel, men kände mig inte riktigt på topp så jag fick bara i mig en smirnoff... Så när resten for till Fontana så gick jag hem istället. Har just pratat lite med Baby på skype och om en stund ska jag gå och sova. Om jag nu lyckas sova nåt. Vad ska jag göra för att bli trött och få vettiga nätter? Jag kan ju inte träna hela dagarna, och när man har städat hela huset, vad ska man göra då????? Imorn ska jag i alla fall försöka stiga upp lite tidigare och gå ut på en rask morgonpromenad! Hoppas det hjälper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0