Ensam hemma

Sitter ensam hemma och har lite tråkigt just nu. Peter är iväg och träffar några kompisar, han sa att han inte skulle bli så sent, men vi får väl se hur det går med det... :) Själv har jag pluggat lite, men efter att ha somnat x antal gånger gav jag upp och började titta på TV istället. Konstigt det där, att man somnar när man läser, men inte sen när man börjar titta på TV. Hehe.
.
Igår åt vi tacos till middag! Så himla gott! Sällan jag äter det själv, det blir liksom så mycket, och inte heller lika roligt att äta själv. Men det var inte det jag skulle prata om, utan vi provade en ny tacokrydda! Det var såklart inte samma sak som den vanliga, men helt ok. Värd att testa!
.
.
Nu ska jag fortsätta vänta på Peter, hoppas han kommer snart, nu har jag riktigt tråkigt :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har börjat göra egen tacokrydda! Smakar precis som köpt, fast lite godare ;) Dessutom blir det helt klart billigare i längden, och det är ju alltid en fördel :)

2011-02-24 @ 06:22:52
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0