Ett litet shampo-tips!

.
Här kommer ett litet schampo-tips till alla er med vintertorrt hår! I höstas när jag köpte Vichy-produkter till ansiktet så fick man en schampoflaska på köpet. Har inte provat det tidigare men nu har jag använt det litegrann. Och jag måste faktiskt säga att redan efter två gånger så känner jag hur mitt hår känns friskare, lenare och starkare! Topparna är fortfarande kluvna men det har att göra med att jag måste gå till frissan :) Men dom spretar inte lika mycket i alla fall! Jag vet inte vad det kostar på apoteket, men om det inte är allt för dyrt så vill jag ha det igen när den här flaskan är slut!
.
Kom hem från dagens föreläsning för en stund sen. Den var riktigt bra! Rektorn från Rinkebyskolan i Rinkeby, Börje Ehrstrand, var och pratade om hur han fått skolan till att bli en av dom bästa i Sverige. Mycket intressant och inspirerande! Nu ska jag sätta mig ner och försöka läsa lite material till min gradu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0