Fira födelsedagsbarn ikväll!

Goddagens! Idag är det tisdag, och tisdagar ägnas ofta åt Olivers, och så även denna tisdag! Blir förfest hos Chriso som fyller år imorron och sen utgång. Ska försöka att inte dricka nåt när vi kommit ut, förutom lite vatten kanske, tror jag lämnar pengarna i garderoben :) Det brukar vara det bästa om man ska spara lite pengar :D hehe.
.
Ska strax hoppa in i duschen och sen börja locka håret. Om tre veckor är det nämligen årsfest och då måste håret vara uppsatt så att man ser nacken. Och jag tänker inte betala en massa pengar till en frisör utan tänker göra det själv. Därför måste jag testa först :) Så idag blir första testet! Det är nog bäst att jag sätter igång nu om jag ska hinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0