I´m back!

Hej hej! Jag har inte försvunnit, har bara inte haft tid att blogga :) Pappa for igår och mamma i morse. Blir alltid tomt och tråkigt när gästerna har farit hem :( men idag efter skolan var Ronja hit en sväng och pratade. När hon for åt jag lite god middag och uppdaterade mig om vad som hänt på internet.
.
Igår var ju en dag som borde ha spenderats med min kärlek, men han är alldeles för långt bort. Men jag fick i alla fall vara med mamma och pappa och det är ju inte dåligt det heller! Jag hade lite skola på dagen, men efter skolan var jag och mamma och gav blod! Man känner sig så bra efter något sånt! Här kan ni se blodsituationen i Finland just nu, alltså inte så jättebra. Så får och kan du ge blod, gå och gör en god gärning!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0