Inget att skriva om :)

Just nu händer det inte så himla mycket speciellt som jag skulle ha lust att skriva om, därav den låga uppdateringen. Men så är det ibland! Som idag t.ex. ska strax iväg på en galet tråkig föreläsning (jo jag vet redan att den är tråkig, hur man än försöker (och tror) att man lyssnar på föreläsaren så har man ingen aning om vad hon pratat om när vi ska diskutera något). Sen ska jag träffa min grupp i en annan kurs och göra ett grupparbete, kanske blir det lite träning sen innan det blir kväll. Då ska jag dammsuga och kanske få lite fotoalbum fixade. Kul va!?! Njaa, tänkte väl det...
.
Men för att det inte ska vara årets tråkigaste inlägg så lägger jag upp en bild från när jag och några kompisar gjorde en roadtrip i slutet på första året här i Vasa. Vi körde hem till alla och hälsade på, jättekul!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0