Lägesrapport

Min utbildning här på PF i Vasa är femårig. Jag är nu inne på fjärde året och borde alltså ha drygt ett år kvar. Men nu är det så att det har gått lite fortare! Jag har inte riktigt fattat det själv heller men om allt går som planerat så kommer jag att vara klar till jul! I år!
.
Idag anmälde jag mig till avslutande praktiken som är i september, och utöver det så har jag bara en 2-poängskurs kvar på hösten, direkt efter sommaren. Det innebär alltså att efter oktober så kan det hända att jag inte har några lektioner kvar i Vasa. Ska såklart skriva klart min gradu, men det har jag tänkt göra hemma på Åland. Förstår ni hur lite tid jag har kvar i Vasa? Innan jag är färdig lärare? Innan jag får flytta hem till den som jag då får kalla min SAMBO??? Jag förstår inte... Sakta men säkert så börjar jag dock förstå.
.
Så nu vet ni! Snart är jag färdig med min tid i Vasa och ska börja mitt nya liv på Åland :D Skrämmande men spännande!
.
Inte så jättelänge kvar nu! Love you!!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Härligt! Bra kämpat!

btw, tack för ditt mail, ska skriva ihop på måndag så du får se vad jag lämnar in! tusen tack för hjälpen

2011-02-04 @ 12:14:51
Postat av: Hanna

Åh, vad skönt! Kör hårt! :)

2011-02-04 @ 13:05:13
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0