Sån där små alko-hål...

Hahaha, alltså tisdagen...! Jag är ganska säker på att ni känner igen er när jag säger att min kväll börjar klarna litegrann nu! Jag har funderat på hur jag tog mig till Ollis i mina klackskor utan ett endaste blåmärke när det inte var så lätt att gå till Chriso i nyktert tillstånd... Idag fick jag svaret, Jani stödde mig :D haha! Sen har jag också trott att jag gick hem själv, men tydligen har John gått samtidigt som mig och följt mig den kort biten till min grind :D Hahaha, jaa, det är då kul att få höra vad man gjort dagarna efter :)
.
Idag är en bättre dag :) Har fått lite skolarbete gjort (i skolan) och om en stund ska jag kanske ge mig på stipedieansökningar. Ute snöar det för fullt så jag tänker hålla mig inomhus hela kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0