Snart är han här!!!

Sitter uppe och väntar på att min älskling ska komma hit. Får vänta i drygt en timme till... Längtar längtar!! Dock har inte väntan varit helt i onödan, har faktiskt fått lite gjort! Ett skolarbete är nu skrivet och inskickat, två dagar i förväg! Duktigt! Nu tror jag dock att jag ska titta på ett avsnitt av Grey´s Anatomy.
.
Imorron är det årsfest som gäller. Hela dagen kommer nog att gå åt till det, ska börja i tid med att fixa håret, det får ju gärna bli någorlunda bra :) Men jag ska inte glömma bort att mysa lite också, det var ju så länge sen! (Känner jag mig själv rätt så kommer det ändå att bli bråttom mot slutet bara för att jag inte kan slita mig från sängen och älsklingens armar!)
.
Ni som inte lämnat en kommentar om vilken frisyr som är bäst får gärna göra det :) Fast innan typ 14.00 den 19.2 :) Sen hinner jag inte ångra mig mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0