Städpatrullen är på G!

Städa städa varje fredag heter det väl? För mig är det en sån dag i alla fall. Har dammsugit, torkat damm, städat gerbilburen och har första maskinen tvätt på gång. Och klockan är inte ens 12 ännu! Det ni!
.
Igårkväll möblerade jag om lite. Jag har inte vant mig än så vi får se om jag gillar det eller inte. Tror att jag gillar det! Det blev i alla fall lite mer öppna ytor mitt i rummet. Men sen lite mer packat på andra :D haha, inte så lätt... Men det var ganska lätt att dammsuga så det är positivt!
.
Resten av dagen ska jag plugga biologi tror jag. har babysim imorron så det blir att gå och lägga sig tidigt... Men nu ska jag kila iväg ner till tvättstugan! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mbusa9278

I am really impressed!!

2011-06-08 @ 11:29:44
URL: http://mbusa9278.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0