Straffet för mina hurtiga morgonpromenader...

Gaaaah jag är vrååååålhungrig!! Väntar på att mamma och pappa ska komma hit så ska vi laga mat, men dom är lite sena.... Men snart så borde dom nog komma!
.
Helgens uppdatering kommer säkert att lida lite när dom är här, men något ska jag försöka uppdatera om :) Det är fortfarande kallt, jättekallt. Ännu kallare än igår... Men jag var ändå ute och gick i morse! Men nu har jag så ont i höfterna och ryggen så jag vet inte vad! Kan knappt gå! Höfterna har jag ont i för att jag inte är van att gå så här mycket :) Tragiskt, jag vet... Men ryggen är jag lite osäker på, det är i musklerna, men jag vet inte om det är träningsverk eller om dom är spända eller om det är någon överansträngning från träningen i onsdag. Men jag tror (och hoppas) på att det är träningsverk!
.
Aja, nu ska jag fylla kastrullen med vatten, så kanske det går lite fortare sen när mamma och pappa kommer med resten av ingredienserna :D

Kommentarer
Postat av: Sara Fard

Hoppas du mår bättre i kroppen snart. Jag börjar bli frisk från min förkylning faktiskt. Men nu på senaste tiden har jag börjat få ont i nedre delen av ryggen och jag förstår inte riktigt vad det beror på :( Hoppas det går över snart.



Kram

2011-02-11 @ 18:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0