Utbränd, fast tvärtom

Snart är det sovdags. Igen... Man uppskattar det inte lika mycket när man egentligen har all tid i världen att sova. Försöker aktivera mig på dagarna så att jag skulle bli trött, men det är svårt. Stiger upp lite tidigare och går och lägger mig lite senare, allt för att bli lite tröttare. Men där emellan blir det ju så många fler timmar att döda... Pust, det är jobbigt att ha för lite att göra, man blir nästan utbränd, fast tvärtom.
.
Idag började jag i alla fall dagen med en 45 minuters promenad i kylan. Det är verkligen sviiiiiiiiiiiiiiiiiiinkallt här! Termometern på torget visar -12,° men det tror jag inte en sekund på, det är mycket kallare. Solen sken i alla fall så det är kul! Tror jag ska börja morgondagen också med en promenad, det piggar upp rätt bra! Sen plugg, kanske lite träning och sen kommer mamma och pappa hit!
.
Nu ska jag försöka hitta på nåt så att jag blir trött snabbt! Sen sova.. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0