I drömmarna får man sina svar :D

Idag har varit en rätt så lugn dag. Har varit på jobb, sen tränat och kvällen har tillbringats hos Lotta. Natten däremot var spännande :) Jag har haft svårt att sova den senaste veckan men inatt kom jag på varför! I drömmen samlade jag på sömn... Jag spelade ett spel som liknar tetris, eller Bejeweled Blitz på facebook, och för varje rad eller kolumn som jag får bort så samlar jag på mig sömn. Nu har jag alltså fått för mycket och kan inte sova... Det var väldigt logiskt i drömmen, och också en stund efter att jag vaknat. Men nu känns det inte lika smart mer... Kan ju förstås fortfarande hända att jag sovit för mycket... Men intressant att det dyker upp i drömmarna sådär.
.
Imorgon börjar biologin igen. Hittills har jag bara haft en kurs på gång, men nu blir det alltså en till! Blir kul att ha något att göra igen, man blir så slö annars. Hoppas bara att det är en bra kurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0