Att det ska vara så svårt att få något gjort

Sitter i skolan nu och väntar på att klockan ska bli tre. Ska fundera lite på ett grupparbete med några medstuderanden... Sen ska jag hem och göra en massa saker. Var till och med så duktig att jag skrev en lista innan jag for hemifrån, det är nog det bästa sättet att faktiskt få saker gjorda. I alla fall känner jag mig själv så bra att jag vet att jag skulle lägga mig på soffan och inte göra nånting idag om jag inte hade min lista!! Måste få lite pli på vardagen!

Och på tal om att få saker gjorda... Har sen innan jul suttit och pysslat med en ny bloggdesign, men inte fått den klar. Och det finns många orsaker. Den första och största är den att jag inte kan så mycket om det, skulle vilja ha en fin header med bilder och så, men jag vet inte hur man gör :( Sen det andra är att jag inte orkat :) Haha, som jag sa, man måste skriva upp det. Så nu när jag skrivit upp det här så att alla kan läsa det så kanske jag faktiskt får lite gjort! Om jag kommer på hur.... Om någon känner sig hugad att hjälpa till så är det bara att anmäla sig, hehe.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo jag håller med, det är mycket roligare när man får lite kommentarer! Eller precis som du säger, EN i alla fall :D haha.



Haha, nej jag förstår dig, förut tyckte jag också att det var sjukt äckligt med Bloody Mary, första året jag var med till Florida försökte jag flera gånger men det slutade alltid med att Christofer eller Sofia fick dricka upp det :P Men så plötsligt förra året tyckte jag det var supergott :) Och framförallt till tostitos ;)



Hmm, jag är inte så våldsamt bra på design jag heller, men designadinblogg.se är en sjukt bra sida, där kan man läsa sig till det mesta! :) Och jag gör mina headers på picnik.com :)

2011-01-17 @ 15:06:26
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0