En sista dag hemma

Igår funderade jag på om jag kanske skulle fara till skolan idag, men jag ångrade mig. Har en rätt lång dag imorgon så jag tänkte att det kanske är bästa att stanna hemma en dag till. Dock kunde jag ju inte ta det lugnt idag heller. Har försökt komma på nåt sätt för hur jag skulle kunna sitta med min Mac vid matbordet med internet (har bredband så måste ha en kabel), och enda sättet är att möblera om. Så det gjorde jag i morse. Sen när jag var färdig hittade jag ett annat internetuttag i lägenheten och förstod att det enda jag hade behövt göra var att flytta på bredbandslådan. Suck.. Och ommöbleringen var inte bra så jag flyttade tillbaka allt. Sen när jag skulle in på internet så fungerade det inte!!!!!!!!!!!!! Det var väl ett jävla telefonuttag eller nåt. Morr........ Så nu är allt tillbaka precis som det var igår... Måste köpa en längre internetkabel bara...
.
Lite senare kommer det upp mera bilder från Madeira! Så kika in senare ikväll för lite sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0