Ett litet födelsedagstips

Det är ju alltid så svårt att hitta på en bra present när folk fyller år, eller ännu hemskare, till jul när alla ska ha något. Jag tycker om att ge bort hemlagade saker, de brukar ju dessutom vara roligare att få också! Nu till julen så gav jag och Peter bort något hemlagat och uppskattat!
.
.
.
.
Lätt och något som går att använda! Ett extra plus att få något som man kan göra sig av med så det inte står i hyllan och dammar :)
.
Idén fick jag från början från Lotta som hade läst det i nån bok. En bra idé!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmm, det lät gott! Det ska jag försöka komma ihåg till nästa jul :) Vi gjorde små söta påsar med eget julgodis (vitchokladtryffel, rocky road och "pepparkakskola"), det var också väldigt uppskattat :)

2011-02-01 @ 14:48:00
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0