FM i simning

.
Vasa har välkomnat Finlands bästa simmare! Idag började FM och det pågår fram till söndag. Jag är funktionär och kommer troligtvis att vara vändningskontrollant hela helgen. Jag tycker inte om att vara vändningskontrollant. Om man är ouppmärksam i 1 sekund så kan man missa ifall simmaren gjorde rätt eller fel vändning. Puh.. Och nu är jag dessutom på bana 5, vilket innebär att den nästbästa simmaren i varje heat simmar på min bana. Så jag får inte vila ens ett endaste heat.
.
Jaja, men kul är det ändå. Det är längesen jag varit på en tävling och det är kul att se alla simmare, dom är så duktiga... Och jag blir faktiskt lite inspirerad att simma själv. Kanske jag tar mig ett dopp på lördag under pausen mellan de två passen. Imorron och på söndag tänkte jag gymma. Måste komma igång med träningen!
.
Men nu blir det lite mat och vid 4 ska jag cykla ut till simhallen igen för finalpasset. Wish me luck :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0