Kvällen som inte blev som den skulle

Ja den var igår kan jag ju säga er! Ojoj... Jag och Lotta träffades för att ta en öl eller två på O´malleys. Och det var faktiskt på väg att bli bara två öl, men sen kom det ett bröllopssällskap dit. Och alla gästerna var från London och Nya Zeeland (O´malleys är en irish pub). Så när jag kom tillbaka till vårt bord från toaletten så ser jag att det står en kille och pratar med Lotta.  Han står kvar fast jag kommit och efter ett tag sätter han sig ner. Han var jättetrevlig, från London tror jag, inte alls på eller flörtig eller nåt. Så vi satt och pratade med han ganska länge, och några av hans tjejkompisar som kom förbi då och då. Alla jättetrevliga!
.
Sen skulle dom vidare till Royal. Dom hade ordnat på förhand att alla bröllopsgäster skulle komma in gratis och utan garderobsavgift och dom ville att vi skulle komma med. Jag skulle ju jobba idag så jag var lite tveksam, men för att inte lämna Lotta ensam med dom, för det ville hon ju såklart inte, så for jag med. Men jag hade ändå inte tänkt bli nå länge!
.
Men jao... Vi började sen dansa och det var lite mystiskt. Dom dansade lite annorlunda än oss, lite fånigt ibland :D Jag själv tycker att jag och Lotta är ganska bra på att dansa, men vet ni vad dom sa!?! Flera gånger under kvällen sa dom att vi dansar konstigt, dom skrattade åt oss och höll på. Nog för att jag kan erkänna att jag inte riktigt var på topp igår men man säger väl inte så till folk!? Vad hände med dom trevliga engelsmännen?????
.
Jaja, kvällen slutade med att jag gick och sova 4... Så i morse var det lite jobbigt att stiga upp. Och det värsta är, att jag har varit bakis idag!!! Jag är nästan aldrig bakis! Och så måste man vara på jobb... Usch... Men det var nog ett resultat av lite dåligt med mat, lite för många shottar (engelsmännen bjöd på shottar hela tiden) och för lite sömn... Det blev faktiskt inte många öl, bara 3 tror jag, så det kan jag inte skylla på!
.
Men ja, nu vet ni vad jag hade för mig igår... kvällen som inte blev som den skulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0