Lite försenade grattisar till lillebror!!!

Igår fyllde min lillebror Staffan 18 år. Jag hade så mycket annat på tankarna (säger man så?) igår så jag kom inte ihåg att skriva om det :( Så jag gör det idag istället!! Önskar dig välkommen in i vuxenlivet (trots att du alltid kommer att vara en liten snorvalp för mig :) <3) och är ledsen att jag inte kunde vara hemma på din dag...!
.
För ganska många år sen var han min lilla lillebror...
.
.
Men nu är han min stora lillebror istället :)

.
"Att ha en lillebror e inte lätt
han bara gapar och skriker i ett.
Åååååååååååååååååååååh
ungen gör mig galen
vet du vad
snart så flyttar jag"
.
Minns du den Staffan? :) Jag har sjungit den ganska många gånger för att retas! Men på riktigt så vill jag inte ha en annan lillebror, jag har redan den bästa! Love you!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Tack syrran! Love you to!

2011-01-29 @ 21:50:06
Postat av: Sara Fard

Va sött av dig Fanny :)

2011-01-29 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0