Lördag

Hej hopp gummisnopp!
Lite dålig uppdatering nu igen när jag är hemma.. Men lusten vill inte riktigt infinna sig att blogga när jag är hemma, det finns så mycket annat att göra!
.
Idag har jag varit hem till mamma och pappa och hjälpt mamma med hennes nya dator. Hon har också köpt en mac! Så idag har jag lärt henne hotmail och iPhoto :) Men det gick bra, hon är en duktig elev!
.
Peter och jag har just avnjutit en god middag med biff och bearnaisesås och ett gott rödvin till. Nu sitter vi och väntar på att det ska komma lite folk hit. Blir ingen utgång ikväll dock.
.
Det som är skönt är att jag har en hel dag kvar här innan jag åker tillbaka till Vasa! Jag tycker att det är riktigt skönt att kunna åka på måndagar istället för söndagar. Dels så känns det som att man får vara hemma längre, men sen så känns det också som att det inte är lika länge till jag får träffa Peter igen. Man har ju liksom påbörjat en ny vecka hemma!
.
Men nu ska jag sluta skriva om en massa olika saker här som inte alls hänger ihop och istället göra något annat vettigt :)

Kommentarer
Postat av: Kjartanebba

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2012-01-17 @ 08:06:26
URL: http://kjartanebba.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0