Madeira del 3

Jajjemen, del 3 idag också, men del två av del tre!Efter att vi hade varit i Santana började vi köra mot den nordostligaste punkten på Madeira. Här hade jag hört att man skulle kunna se de finaste soluppgångarna. Nu for vi ju inte dit för att se soluppgången eftersom det var mitt på dagen, men jag kan mycket väl tänka mig att det är vackert där vid soluppgång!
.
.
Av någon anledning så fick Peter för sig att vi skulle klättra upp till toppen på det högsta berget, och det såg inte allt för jobbigt ut så jag sa okej (eller egentligen hade jag inget att säga till om :))
.
Peter blickar mot toppen
.
Det var svinjobbigt att klättra upp men väl uppe var det riktigt fint!
.
.
.
.
Och blåsigt :)

.
Nere igen, trött och med skorna fulla av småskräp!

.

.
Här är flygplatsens landningsbana :) Motorvägen går under den!

.
Här är slutet på landningsbanan. Om inte flygen hinner få stopp så plopp :)

.
Ligger i soffan och tittar på TV nu och tänker inte röra mig ur fläcken förutom för att hämta mer vatten, snyta mig och gå på toa. Det var mycket på jobbet idag, en massa olika frågor och ärenden så ja e rätt slut. Förhoppningsvis kommer jag att sova gott inatt!

Kommentarer
Postat av: LillKoppen

Va härligt det ser ut, vars ligger Santana? :)

2011-01-14 @ 21:01:52
URL: http://enjoytheliiife.blogg.se/
Postat av: LillKoppen

Jaha, vars ligger Maderia då? :)

2011-01-15 @ 15:43:00
URL: http://enjoytheliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0