Somliga straffar Gud direkt, andra efter två år

Idag har jag gjort något som jag inte har gjort på två år! Jag har simmat! Alltså "tränat" litegrann. Man blir lite inspirerad att simma lite igen nu när man är med på så här stora tävlingar som FM. Så idag passade jag på att prova mina talanger igen :)
.
Men att inte ha simmat på två år ger ju resultat också. Straffen började redan innan jag ens kommit i bassängen; simglasögonen gick sönder. Eftersom dom inte blivit använda så hade gummibandet mellan ögonen murknat... Men det fixade jag efter en stund. Men sen gick det faktiskt lite lättare än jag hade trott! Simmade dock bara 1200m men jag hade trott att det skulle vara mycket jobbigare! Det är ju kul! Fast sen vet jag också att det brukar vara relativt "lätt" första gången och sen blir det jobbigt. Så får se om jag provar igen nästa vecka!
.
Dagens morgonpass gick bra. Inga konstigheter alls. Ikväll har dom utlovat att något roligt ska hända. Får se vad det kan vara. Kanske bara ett trick för att få oss att orka i tre pass till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0