Tillbaka i verkligheten

Hej hej! Är det någon kvar där ute som läser min blogg? :) Hehe, men nu är jag tillbaka till lite bättre uppdatering!
.
Kom till Vasa inatt och det blev kanske inte den bästa starten. Bussen var full och det var jättevarmt, plus att jag blev sjuk inatt... Känns som om jag har ett litet rivjärn i halsen som bara växer och växer. Febern kommer krypande och kroppen värker. Jag har en känsla av att det kommer att bli en sömnlös natt. Tur att jag är ledig imorron. Men nog klagat om det, jag kommer ju i alla fall att ha tid att uppdatera om resan, för jag har massor av bilder att visa och att berätta! Jag önskar att jag fortfarande var på Madeira, ville verkligen inte komma hem...!
.
Nu ska jag kurera mig med finrexin och te, försöka orka laga lite mat och sen ringa hem och känna mig lite ynklig. Varför kunde jag inte bli sjuk lite tidigare så skulle jag ha stannat hemma nån dag till och bli ompysslad...? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0