Tillbaka på Isabella...

.
Sitter återigen på Isabella på väg till Åbo och Vasa. Hoppas den här resan går lika fort som det gick hit förra veckan!
Just nu har dom Cubanska veckor på båtarna så när man kom ombord möttes man av detta:
.
Inte så bra bild kanske men det stod ett gäng lättklädda kvinnor och lite mer påklädda män där och hurrade när man gick ombord :) Ett ganska lätt sätt att få folk att le!
.
Har Ebba och Maya med mig den här gången. Lite bökigt är det men det är så tyst och tomt i lägenheten i Vasa så jag ville ta med dom, trots att mamma och pappa kommer upp om tre veckor :) Men dom är ju trots allt mitt sällskap!
.
Jag har ju ett avsnitt kvar med bilder från Madeira. Kanske jag skulle ta och få upp dem här nu idag, får se får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0