13 januari 2011

Åååh vad det kan vara frustrerande att försöka hitta på en bra rubrik ibland! Då blir det så här istället. Ska snart iväg på jobb, årets första :) Hade gärna stannat hemma och tagit det lugnt men det är ju bara 3 timmar så det ska nog gå bra! Men jag längtar så himla mycket tills ikväll när jag får gå och sova. Även om jag sov rätt dåligt inatt så var de stunder jag sov hur sköna som helst!!
.
Idag har snuvan slagit till :( Det är på ett sätt värre än feber, för man är sjuk, men det berättigar en ändå inte riktigt att ligga i sängen hela dagen... Fast samtidigt lessnar man ju rätt fort på att ligga i sängen, det är ju jag ett levande bevis för att jag inte klarar av :) Men jag tror också att det är för att jag är ensam. Skulle jag vara hemma skulle det vara en helt annan sak!
.
Tidigare i veckan bokade jag föresten in en ny resa! Den är i Mars och destinationen är Umeå :) Ska bli jättekul att åka tillbaka dit och hälsa på! Dessutom kommer Peter med den här gången så det blir extra kul! Men nu ska jag skriva lite skolarbeten innan jag försiktigt trampar iväg till simhallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0