Varför kan jag inte bara ta det lugnt när jag är sjuk?

Så fort jag är sjuk så får jag lust att göra en massa saker som jag inte hinner med annars. Eller ja, inte om jag är helt däckad men som nu, lite stegring och så. Som idag har jag småstädat, diskat, inrett lite och sytt... Inget som i sig är särskilt jobbigt men när man är sjuk så skulle man ju kunna vila... Men från och med nu ska jag inte göra nåt på hela kvällen. LOVAR!
.
Men början på dagen var i alla fall bra, mår alltid bättre på förmiddagen så då passade jag på att gå några ärenden som jag behövde. Men nu ska jag fortsätta titta på TV medan alla mina kompisar förbereder sig för en helkväll på Ollis... Jaja, det kommer ju fler tisdagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0