10 juni 2011

Hej hej hej på er! Jag har inte dött eller något annat mindre dramatiskt, jag har bara inte orkat uppdatera något. Ibland är det skönt det med att bara låta datorn vara i fred. Men nu är jag tillbaka! Ska iväg till Jomala församlingshem snart och hjälpa till med serveringen på ett dop.
.
.
Bara för att jag inte orkar gå igenom de senaste dagarna så noga så får ni har en lista på vad som hänt:
  • Jag har fått mina arbetskläder.
  • Jag har druckit vin med Julia och Jossa och sen gått till Arken med min syster, och även stängt Arken (undrar när det hände senast!?!)
  • Sovit till halv 2.
  • Ätit middag på Texas Longhorn (Och suttit och väntat på att få beställa biff i en timme, eftersom vi kom till 4 och dom börjar servera det först 5... Och fått vänta på maten i 40 minuter... Men gott var det!)
  • Varit hos Peters föräldrar och träffat hans brorsbarn.
  • Varit ut och delat en kanna sangria med Julia på Ångbåtsbryggan.
  • Sovit till 1.
  • Och nu är jag här. Ganska mycket har jag hunnit med fast jag sovit så länge på dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0