Dagen börjar närma sig sitt slut

Usch vad trråkigt! Idag har det verkligen känts som om jag skulle haft semester. Känslan har varat hela dagen men den kommer att ta slut mycket snabbt i morgon, kl. 07.00 ska jag på spinning :S
.
Men inte tänka på det nu, jag ska njuta av min semester lite till :) När jag cyklade till mamma och pappa kände jag att det här verkligen är en bra väg att cykla för att se sommaren komma! Och vad jag menar med det ska jag visa i bild:
.
1. Tullarns äng. Den här årstiden täcks hela tullarns äng av massvis med blommor! Man kan riktigt känna doften i luften när man cyklar förbi.

.
2. Gröna uddens camping. Gästerna börjar dyka upp, här har stugorna börjat fyllas med motorcyklist turister, som för övrigt är ett annat bra sommartecken!

.
3. Även dikena fylls med härliga sommarblommor så att man kan pryda borden med vackra buketter! (ja dom är från dikena, trots att det finns ett stort överflöd av blommor på Tullarns äng, men dom får man ju inte plocka!)

.
4. Och till sist kan jag sammanfatta denna semesterdag med detta lilla collage:
Jag har solat och det enda som kom mellan mig och solen var ett flygplan.
Jag och Staffan grillade egna hamburgare, så hiiiiiiiiiiiimla gott!
Äppelträden blommar så vackert nu så jag kunde inte låta bli att knäppa en bild eller två!


Kommentarer
Postat av: Linda Östergren

Hej! vad intressant din blogg verkar vara. kommer definitivt läsa din blogg lite mer. =) Hoppas du har en kul dag :p

2011-06-29 @ 04:34:56
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0