Dagen då det mesta är tillåtet

Igår var en väldigt lycklig dag för väldigt många. Jag minns själv min egen student som om den var igår. Och varje år önskar jag att jag fick ta studenten igen, det är så roligt! Alla är glada och just den dagen är det lite så att studenterna får göra en massa crazy saker utan att dömas :) Till och med mor- och farföräldrar slappnar av och berättar om sina roliga upptåg då de tog studenten!
.
Idag är jag lite sliten, men det är okej, jag hade så roligt igår! Efter jobbet for jag hem och fräschade till mig innan jag, Henni och Staffan cyklade till två olika studentmottagningar. Sen for jag hem och så kom Staffan och kusin David hit. Vid 11 tror jag att vi for till Arken och träffade syster och kusin 2 igen! Jätteroligt var det! Tog hela två bilder igår, på hela dan...
.
Har man ingen annan mat så kan man ju äta makaroner med ketchup eller aromsalt :) Riktig studentmat!
.
Jag vet inte var Staffan hittade dessa, men jag tycker att dom passar honom som handen i handsken!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh ja, jag skulle också vilja ta studenten igen! Det var så himla kul! Och jag fick champagne med guldbitar i till frukost, det får man ju aldrig numera :P

2011-06-05 @ 18:04:41
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0