Det där med att börja 05.30...

...har jag kommit fram till att är 1000 gånger värre än att börja 06.00. Så trött som jag är efter morgonpassen på Air Åland var jag aldrig efter morgonpassen på Mariebad. Trodde inte att det skulle vara så stor skillnad, det är ju bara en halv timme.. Fast då räknade jag kanske inte med att det är en bra mycket längre väg till jobbet också så jag måste stiga upp extra tidigt. Men det kan ju fortfarande hända att jag vänjer mig, att jag lyckas sova natten innan och att man inte blir lika trött när man vant sig vid jobbet.
.
Nu sitter jag och tittar på Morden i Midsomer. Borde inte göra det för i morgon ska jag upp supertidigt, men men, jag måste :) Något annat som jag måste är att sluta skriva en massa osammanhängande text här som ingen ändå orkar läsa, det är inte så lätt att skriva vettigt när man följer ett TV program :D
.
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Henni

Jag och mamma kollar också på det :) Vi är lite irriterade på reklamerna som kommer NON STOP! :P Tur för dom att det är ett bra avsnitt ikväll så att man orkar hålla sig uppe, annars hade man ju legat i sängen för länge sen :D

Vi måste träffas någon dag och prata lite, det händer alltför sällan!

2011-06-29 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0