En onödig kroppsdel

Det finns en kroppsdel som jag undrar varför vi har, nämligen armbågarna. Varför har vi dom? Dom är bara i vägen, man slår dom i alla möjliga hörn och kanter och det gör ont! Dessutom finns ju pirrknölen (knappen/elektriska knappen/stöten eller vad ni nu kallar den!) där och den är väl ändå helt onödig! Sen om vi ska vara riktigt anti kroppsdelar så är det ju lite samma sak med tårna. Det gör fruktansvärt ont att slå dom i olika hörn, och det gör man ju titt som tätt....
.
.
Mycket givande inlägg, jag vet, men allt man har att säga är inte alltid så vettigt...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, ja jag måste nog faktiskt hålla med! Framförallt tårna, dem slår jag jämt och ständigt och det gör så helvetes djävulskt ont!

2011-06-19 @ 13:09:32
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0