Ett besök i storstan

I morgon tar jag flyget till Helsingfors. Skulle åkt båt i natt egentligen men det hände lite roliga saker så jag får flyga istället! Kul kul!
.
Ska bli kul att komma till Helsingfors också! Träffa Mummi och Vaari, strosa runt på gatorna och "lite" i butikerna :) och träffa vänner! Redan på kvällen i morgon får jag träffa Lotta, vi ska på någon restaurangöppning som hon var bjuden på! Får se vad det blir av det. Just nu sitter jag och väntar på att baby ska komma hem. Jag har en massa roligt att berätta till han nu! Men tills han kommer hem ska jag försöka lösa mordet i Midsomer, inte så lätt, inte ens fast jag sett avsnittet förr, minns inte.....
.
Jag och Lotta på Valborg. Vi hoppas på lite mer avklätt den här helgen,
bikini på en strand låter ganska bra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0