Första dagen på jobbet

Idag började jag jobba på Air Åland, och jag kan säga att det snurrar en massa förkortningar i mitt huvud. Har insett att flygvärlden består av endast, och ENDAST, förkortningar!! Men nog ska jag väl lära mig! Känner mig inte helt bekväm i mina kläder än, ar ju inte riktigt van att gå klädd som jag gör där, men stilig är jag i alla fall så nog ska jag väl vänja mig vid det också. Ska visa bild någon dag!
.
Efter jobbet var jag på bodypump och körde riktigt hårt. Har lite tokigt i halsen och har verkligen INTE tid att bli sjuk nu så jag tänkte att jag skulle träna bort bobborna. Men det känns inte helt bra nu heller så får se hur det går. Men nu ska jag i alla fall duscha och efter det dricka lite välgörande te och försöka mig på en engelsk artikel om autism.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kommer nog säkert in i det snart :) Det mesta brukar falla på plats fortare än man hade kunnat tro! :) Jag vill se bild på din utstyrsel!

2011-06-20 @ 23:58:08
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0