Fullt upp

Den här veckan har jag verkligen haft fullt upp. Och det kommer att fortsätta i några veckor till tror jag.. Så ni får ha överseende med uppdateringen :)
.
I morgon fyller Peter år ♥ Jag har lite överraskningar ordnade till honom så det blir kul! Har så himla svårt att hålla tyst bara, älskar överraskningar, både att få och ge, men det är ju så svårt att hålla tyst! Fast jag lyckas alltid ändå! Sen på lördag ska vi på bröllop, ska bli jättekul! Hoppas jag inte lipar bort sminket bara, bröllop är ju så fina.
.
Men innan allt det där så ska jag jobba en morgon till. Jooooooooobbiiiiiigt... I kväll är jag inte så trött som jag varit tidigare då jag jobbat morgon, men får se hur det bli i morgon..
.
Så här kan det se ut när jag cyklar på jobb 05.20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0