Härliga Kristi Himmelsfärd!

Alltså jag tror inte att jag kan beskriva i ord hur skönt det ska bli att vara ledig i morgon! Skulle dock vara en mycket härligare dag om också Peter kunde vara ledig, men har man öppnat restaurang så har man :) Jag hoppas i alla fall på fint väder för jag har planer på att fara hem till mamma och pappa och låna verandan lite!
.
Ikväll är jag ensam, surprise! Lite tråkigt, men det kommer Morden i Midsomer om en liten stund så jag klarar mig nog! Lite ost och kex på det så är kvällen nästan perfekt! Har i alla fall lånat en tröja att mysa i som Peter fått av mig. Fast jag använder den ungefär 100% mer än han så jag funderar på att adoptera den...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0