I Helsingfors

Tjabba tjena hallå! Befinner mig nu i Helsingfors, närmare bestämt vid min mormor och morfars köksbord. Mitt hemliga möte i morse (hihi, små-bloggare får väl också ha hemliga möten!?!) gick jättebra, flygresan gick jättebra, sen gick det mindre bra... Eller ja, inte hade jag några andra problem än att jag på allvar trodde att jag skulle smälta bort i mina svarta jeans i denna tropiska hetta. När jag steg av planet så kändes det nästan som när vi steg av på Madeira, det var bara lite mera fukt i luften där än här! Så idag håller jag mig inne, ända tills i kväll då jag ska få följa med Lotta på någon restaurangöppning. Blir nog ingen mer uppdatering idag, men kanske i morgon, om jag hinner. Jag har ett så himla stressigt liv förstår ni med shopping och festande....
.
Redan 9.40 i morse var det så varmt att det var alldeles disigt i luften!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter spännande med hemligt möte! :D

2011-06-09 @ 19:10:55
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0