Klämdag

Ja jag vet att det inte är några klämdagar så här vid midsommar, men det känns verkligen som det! I alla fall när jag cyklade hem från jobbet. Det var nämligen (bil)kö från Arbetsförmedlingen på Ålandsvägen till rondellen där man svänger ner till Avancia (Ja alla vet väl inte vad jag pratar om men det är ganska långt!). Först tänkte jag att ja men det är nog bara middagsrushen när folk ska hem från jobbet, men sen upptäckte jag att klockan ju faktiskt var halv 9... Så folk måste ju ha tagit torsdagen ledig (och kanske fredag också för vissa jobbar ju då) och vara på väg ut till stugorna, väl? Annars har jag ingen förklaring på varför det var så lång kö...
.
Nu har jag i alla fall varvat ner lite efter jobbet och ska sätta igång med min förbenade hemtent. Deadline är idag, så den ska vara inskickad ikväll. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0