Min nya arbetsutstyrsel!

Så här ser jag ut på jobbet nu för tiden!
(Kjolen är för stor men jag ska få en ny snart!)
Idag gick det lite bättre, jag hängde med, och förstod lite mer av alla koder och alla mail som skickas hit och dit! Det blir nog bra det här! Så länge jag håller mig frisk... För lite tidigare idag fick jag veta att min lillebror antagligen har streptokocker, och jag har ont i halsen... Ohno... Hoppas hoppas att jag inte har dragit på mig något sånt jag med... Men det är det säkert inte, eller hur!?!?!
.
Gårdagens bodypump pass känns av idag kan jag säga, kommer kanske att vara lite värre i morgon :) Men det är bara bra det! Kroppen ska pinas med jämna mellanrum, då mår man som bäst!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad söt du är! :D

2011-06-23 @ 17:20:34
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0