Mitt hemliga möte :)

Haha, ja nu ska jag berätta. Och om jag ska börja från början så ska jag väl börja med onsdagen. Då ringde dom från Air Åland (flygbolaget då alltså för den som inte konnectar (bra svenska där!) det) och frågade om jag var intresserad av att jobba hos dem. Efter en stunds prat kom jag fram till att jag absolut var det och vi behövde träffas. Problemet var ju att jag skulle med båten till Helsingfors den natten. Det löste dom genom att låta mig flyga dit följande morgon (torsdag) och så kunde vi träffas innan det.
.
Så på torsdag morgon begav jag mig till flygfältet och det kommer nu att vara min arbetsplats i sommar! Jag ser verkligen fram emot att börja jobba där och hoppas på en toppensommar! Jag kommer att få lite högre lön än på Mariebad (och det är väl aldrig fel, speciellt när man är studerande...) och jag slipper städjobbet vilket sliter fruktansvärt mycket på både min axel och min rygg... Och på tal om Mariebad, det var verkligen inte kul att ringa och berätta det :( Jag har ju ändå jobbat där i 6 år... Och det var bara lite drygt en vecka tills jag skulle börja... Men ibland måste man fatta såna beslut och jag tror att detta var rätt för mig i längden!
.
Så, här är min arbetsplats i sommar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Wohoo! :D

2011-06-12 @ 20:54:43
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Sara Fard

Va kul :D Grattis och ha det kanon på det nya jobbet i sommar!!! Kram

2011-06-13 @ 13:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0