På jobb...

Började dagen med ett gympass. Det var lite småsegt att stiga upp i morse för varken jag eller Peter har sovit så bra i natt. Vi såg Hannibal igår, och jag har mest bara drömt om kött av alla de olika slag och Peter har vaknat och studsat ur sängen typ 50 gånger. Sen när jag äntligen slutade drömma om kött så började jag drömma om mina tänder. Dom bara lossnade och gick av :( Inte kunde jag ju vakna då förrän jag hade varit till tandläkaren och fått det fixat!!!

Men i alla fall, efter jobbet blev det en snabb sushi-lunch och nu är jag på jobb på Mariebad. Jobbar till 21.15 så det kommer nog inte att hända något spännande idag.. Men imorn är jag ledig, hoppas på fint väder så man kna ligga på stranden (och plugga... suck..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0