Skenet kan bedra

Blev ett roligt och svettigt zumbapass idag. Ska inte träna i morgon och det är nog lika bra, halsen har inte blivit bättre... Snarare sämre :(
.
Efter en uppfriskande dusch for jag till mamma och pappa som kommit hem från Malaysia idag! Det var roligt att träffa dom och dom hade mycket att berätta! Det var ännu roligare att lyssna när man visste vad dom pratade om eftersom vi gjorde ganska mycket samma förra året då vi var.
.
Som det säkert varit i stora delar av landet idag så har vädret varierat stort idag, regn, sol, regn, sol, regn och sol --> regnbåge! Skenet var så himla fint då jag for från mamma och pappa att jag var tvungen att ta med mig kameran och sticka iväg till en utsiktsplats. Dock han skenet ändra rätt mycket men ganska fint blev det i alla fall!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0