Skip-Bo

Jag tycker alltid att det är så skönt när man är hos Mummi och Vaari så här ensam. Det är lugnt, man behöver inte bråka med några syskon :) och man kan komma och gå lite som man vill! Och ändå så känns det som att man har all tid i världen att bara ta det lugnt! Och äta... Favoritsysselsättningen här är att spela Skip-Bo.
.
.
Det är ett sällskapsspel som går ut på att man ska få slut på packen till vänster i bild. Lugnt och skönt spel! Vi har just avslutat dagens matcher så nu ska jag faktiskt skriva lite hemtent tror jag. I morgon hinner jag nog inte med något sånt när jag ska duscha, packa, spela mera Skip-Bo, äta och träffa Lotta innan jag far till flyget. Man måste helt enkelt prioritera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0