Som en sommar ska vara

Så har mina två senaste dagar varit!! Jag tänkte bombadera er med lite bilder här nu som kompensation för att jag haft så kass uppdatering de senaste dagarna... Men jag tror att vi tar det lite pö om pö, det tar sån tid så jag orkar inte fixa allt på en gång.. Men vi börjar med torsdan och fredan! Jag och Lotta var alltså på öppningen av Vapiano (vilken tråkig förstasida dom har! Och den som vi var på (i Helsingfors) har dom inte fått dit alls än) i torsdags. Jättegott och kul var det!
.
.
Sen i fredags gick vi på stan hela halva dagen och shoppade och åt glass på Fazer! Lotta hittade en jättefin gul klänning och jag lite annat smått och gott :) Efter en tur hemma genom dusch och lite sånt så for vi på fest klädda i sommarens härliga färger! Lotta i gult och jag i turkost :) På vägen hem passade vi på att ta lite fina nattbilder :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0