Sveaborg, konsert och en lugn kväll

Igår var vi ut till Sveaborg, jag, Lotta, Johanna och Johan. Det var hur skönt som helst! Det blåste lite mer idag så det var skönt, lite fläkt nu och då! Kanske på grund av det som axlarna blev lite röda sen på kvällen dock... Trots solkräm!
Men hur som helst, vid 4 for jag och Lotta tillbaks in till stan och på en konsert som ordnades i Kaisaniemiparken. Vi lyssnade på Lottas IDOL-vänner och sen blev vi där en stund till och väntade på dom. Sen gick vi alla ut och åt, Lotta med sina IDOL vänner och jag med Johanna och Johan. Det blev en supergod pizza på Virgin Oil eller vad det nu hette. Efter middagen for jag till Mummi och Vaari och tvättade av mig all smuts och svett som jag samlat på mig under dagen, och sen var jag ganska trött och redo för sängen...
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0