Up up in the sky

Goddagens! Igår hade jag en sån där "bror-duktig" dag! Jag städade köket och hallen, dammsög, moppade, torkade damm, tog ut mattorna och sånt! Sen fixade jag och Staffan ett lås till vindförrådet så sen kunde jag också bära upp alla kartonger som vi haft stående i hallen. Nu ser det alldeles tomt ut där! :) Men det är nog ingen fara, snart är det fullt med andra saker igen...
.
Idag är jag inte riktigt lika duktig. När jag vaknade sken solen från en klarblå himmel, så jag smorde in mig i solkräm och for till mamma och pappa med datorn under armen (hemtent måste skrivas vet ni...). Men ingen sol här inte! Så här sitter jag inomhus och doftar solkräm och borde skriva hemtent. Ska göra det efter det här inlägget!
.
Det är alltid roligare att fotografera på ställen där man vanligtvis inte är, eller hur!?!
Som t.ex. uppe bland molnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0